Vi står i spidsen
Vi står i spidsen for alle de sædvanlige administrative og regnskabsmæssige opgaver og kan tilbyde al anden relevant bistand og rådgivning i forbindelse med vores administration af jeres ejer- eller andelsforening.
Vores mission er at det skal være nemt at være bestyrelse og vi bestræber os hver dag, på at yde den bedste service til andelshaverne, ejerne og bestyrelsesmedlemmerne. Vi er løsningsorienterede og undgår større konflikter og problemer i god tid, som følge af mange års erfaring, juridisk viden og økonomisk forståelse.
Vi er tilgængelige og yder gerne den ekstra service, der er behov for, når pludseligt opståede problemer kræver her og nu håndtering.
Tilgængelighed
Vi er aldrig længere væk end et telefonopkald eller et login til online adgangen.
Som kunde kan du nemlig 24 timer i døgnet på din digitale enhed følge med i administrationen af din ejendom. Du kan eksempelvis se budgetter og økonomi og finde alle relevante dokumenter om lejere, restancer, betalinger, breve og mails. Så har du det fulde overblik, lige præcis når du ønsker det. Online adgangen erstatter naturligvis aldrig din personlige kontakt med din administrator. Men den er god at have som supplement.
Høj faglighed
Jeres forening får tilknyttet en fast personlig ejendomsadministrator, som er med jer hele vejen i alt fra beboerklager til årsregnskab. Vores administratorer har i gennemsnit 15 års anciennitet.
Vores personale gruppe består af en bred faglig ekspertise ved jurister, økonomer, ejendomsadministratorer og revisorer, som alle er klar til at støtte op om foreningen, hvis behovet er der.
Vi håndterer også byggesager og byggeprojekter for vores kunder og sørger for den absolut bedste løsning for den enkelte forening.
Med SWE som ejendomsadministrator får I meget under ét tag, jura, økonomi og professionel byggesagsrådgivning. Vi leverer en unikt tilpasset løsning til netop jeres forenings behov, og vi garanterer høj faglighed og engagement.